Środki reklamy o których nie powinieneś zapominać w dobie Internetu

Internet stał się wiodącym medium. Jeżeli zajmujesz się marketingiem – bądź to w swojej firmie bądź jako pracownik działu marketingu, nie powinieneś zapominać o bardziej tradycyjnych środkach reklamy. Przy projektowaniu kampanii reklamowej warto rozważyć takie instrumenty jak – reklama telewizyjna, radiowa, gazetowa, reklama zewnętrzna, czyli przede wszystkim billboardy a także gadżety reklamowe, których oferta na rynku jest bardzo bogata.

Gadżety reklamowe Kraków

Przed wybraniem rodzaju reklam należy przede wszystkim zbadać grupę docelową. Istotne jest też w jakich warunkach będzie prowadzona kampania reklamowa. Na przykład, jeżeli działania promocyjne będą w dużej mierze prowadzone podczas targów branżowych lub spotkań biznesowych – wówczas powinno się zadbać o dobrze dobrane gadżety reklamowe.

Jedne modele reklamowe będą efektywne w przypadku jednej grupy docelowej a w przypadku innych grup ich efektywność będzie bliska zeru. Na przykład ulotki wkładane do skrzynek pocztowych sprawdzają się w przypadku ludzi starszych, emerytów natomiast ludzie młodsi raczej stronią od takich materiałów.

Tradycyjne środki reklamy nadal mają potencjał którego nie warto pomijać przy projektowaniu  kampanii reklamowych.

Jeden komentarz do “Środki reklamy o których nie powinieneś zapominać w dobie Internetu”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *