Środki reklamy o których nie powinieneś zapominać w dobie Internetu

Internet stał się wiodącym medium. Jeżeli zajmujesz się marketingiem – bądź to w swojej firmie bądź jako pracownik działu marketingu, nie powinieneś zapominać o bardziej tradycyjnych środkach reklamy. Przy projektowaniu kampanii reklamowej warto rozważyć takie instrumenty jak – reklama telewizyjna, radiowa, gazetowa, reklama zewnętrzna, czyli przede wszystkim billboardy a także gadżety reklamowe, których oferta na rynku jest bardzo bogata.

Gadżety reklamowe Kraków

Przed wybraniem rodzaju reklam należy przede wszystkim zbadać grupę docelową. Istotne jest też w jakich warunkach będzie prowadzona kampania reklamowa. Na przykład, jeżeli działania promocyjne będą w dużej mierze prowadzone podczas targów branżowych lub spotkań biznesowych – wówczas powinno się zadbać o dobrze dobrane gadżety reklamowe.

Jedne modele reklamowe będą efektywne w przypadku jednej grupy docelowej a w przypadku innych grup ich efektywność będzie bliska zeru. Na przykład ulotki wkładane do skrzynek pocztowych sprawdzają się w przypadku ludzi starszych, emerytów natomiast ludzie młodsi raczej stronią od takich materiałów.

Tradycyjne środki reklamy nadal mają potencjał którego nie warto pomijać przy projektowaniu  kampanii reklamowych.