O reklamie w transporcie publicznym

Tramwaje są już czymś normalnym jeżeli chodzi o miejski krajobraz. Łatwo je dostrzegamy w ruchu miejskim, a do tego kierowcy samochodów są niemalże zobowiązani zawsze zachować przy nich szczególną ostrożność w przypadku styczności torów w regularną jezdnią. Fakt, iż są zauważalne przez prawie, że każdego, a zazwyczaj widzimy je w bardziej zamieszkanych częściach miasta, co powoduje, że chętnie mogą być wybierane jako sposób na reklamę.

Transport publiczny taki jak autobusy to jedna z tych rzeczy, które kojarzą nam się z centrum miasta. Nie małe grono z pośród nas jej używa lub używało w przeszłości. Jest popularna i zauważalna więc nie jest niczym odosobnionym, że ludzie decydują się na ten wybór jeżeli chodzi o reklamę w postaci ogromnych naklejek na pojeździe.

Marketing, który używa komunikację miejską jako narzędzia nie jest niczym nowym. Zazwyczaj przybiera to formę naklejania reklam na sam pojazd komunikacji miejskiej bezpośrednio. Widok takiego tramwaju, czy autobusu nie będzie czymś nietypowym przy typowym wyjściu na miasto ponieważ ludzie realnie sią decydują na taki typ reklamy.

Reklamy naklejana z tyłu autobusów (tzw. reklamy busback), są dość powszechną metodą reklamowania się w sposób, który daje faktyczne szanse na to, że ludzie to zauważą. Znaczna część autobusów nie z rzadka przemierza chociaż na jakiś czas zatłoczone tereny miasta, co daje właśnie szansę, iż spora ilość ludzi jadących do pracy nas dostrzeże.

 

 

Zobacz też: autobusy reklama

Gadżety reklamowe Warszawa – marketing, Warszawa i gadżety reklamowe

Warszawa to miasto o bardzo silnej konkurencji, czy to biznesowej, czy osobistej. Firmy w stolicy powinny wykorzystywać wszelkie środki marketingowe, aby wypromować swoją markę i odnieść sukces. Reklama jest zawsze dobrym pomysłem, choć czasem wydaje się, że poświęcenie dodatkowego czasu w pracy może wydawać się jeszcze jedną rzeczą do zrobienia, na którą może nie być już sił przerobowych.

Jest wiele działów marketingu i warto zbadać zastosowanie na przykład gadżetów reklamowych w ramach kampanii marketingowej Twojej firmy, co powinno pozytywnie wpłynąć na wizerunek firmy i tego co sprzedaje.

 

 

Gadżety reklamowe Warszawa

Gadżety reklamowe – wielki potencjał niewielkich przedmiotów

Gadżety reklamowe stanowią ważny punkt jeżeli chodzi o sposób w jaki potencjalny konsument będzie odbierał nasz produkt. Często potrafią stanowić ten mały detal przez, który potencjalny klient może, nawet podświadomie, mieć miłe skojarzenia z naszą firmą, a co za tym idzie, zostać za dłużej.

Środki reklamy o których nie powinieneś zapominać w dobie Internetu

Skojarzenia i reklama

Bardzo ważnym jest w reklamowaniu swojego produktu oraz wszczepianiu go w świadomość konsumentów by człowiek mógł go skojarzyć z jakimś miłym akcentem. Taki na przykład może stanowić niewielki aczkolwiek gustowny i przemyślany gadżet reklamowy. Należy pamiętać że w decyzjach zakupowych dużą a czasem główną role grają emocje, a te kształtowane są przez każdy pozytywny impuls.

Środki reklamy o których nie powinieneś zapominać w dobie Internetu

 

Środki reklamy o których nie powinieneś zapominać w dobie Internetu

Internet stał się wiodącym medium. Jeżeli zajmujesz się marketingiem – bądź to w swojej firmie bądź jako pracownik działu marketingu, nie powinieneś zapominać o bardziej tradycyjnych środkach reklamy. Przy projektowaniu kampanii reklamowej warto rozważyć takie instrumenty jak – reklama telewizyjna, radiowa, gazetowa, reklama zewnętrzna, czyli przede wszystkim billboardy a także gadżety reklamowe, których oferta na rynku jest bardzo bogata.

Gadżety reklamowe Kraków

Przed wybraniem rodzaju reklam należy przede wszystkim zbadać grupę docelową. Istotne jest też w jakich warunkach będzie prowadzona kampania reklamowa. Na przykład, jeżeli działania promocyjne będą w dużej mierze prowadzone podczas targów branżowych lub spotkań biznesowych – wówczas powinno się zadbać o dobrze dobrane gadżety reklamowe.

Jedne modele reklamowe będą efektywne w przypadku jednej grupy docelowej a w przypadku innych grup ich efektywność będzie bliska zeru. Na przykład ulotki wkładane do skrzynek pocztowych sprawdzają się w przypadku ludzi starszych, emerytów natomiast ludzie młodsi raczej stronią od takich materiałów.

Tradycyjne środki reklamy nadal mają potencjał którego nie warto pomijać przy projektowaniu  kampanii reklamowych.